hudobné videá

Strach

25. června 2010 v 0:15 | KriS.

E-type!!!!

28. května 2010 v 0:17 | KriS.



Omg, ako by to bolo včera, čo táto skladba chodila denne 150krát na musicboxe :-/

Chocolate rain

28. března 2009 v 21:52 | KriS.

Milujem to...

22. března 2009 v 20:24 | KriS.

I really want you

4. října 2008 v 18:57 | KriS.


Jamesa Blunta nemám rada, ale táto pesnička sa mi páči. Vždy sem dám video od takej skupiny/speváka ktorého ajtak nepočúvam, akurát ma jeden singel zaujal:-) Hlavne ten trochu škripľavý hlas v pozadí ^^
<3 chcem objatieeeeee :´(

I Kissed A Girl- Katy Perry

9. června 2008 v 19:04 | KriS.
This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion

It's not what
I'm used to
Just wanna try u on
I'm curious for you
Caught my attention

(CHORUS)
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

(V2)
No I don't even know your name
It doesn't matter
You're my expiramental game
Just human nature

It's not what
Good girls do
Not how they should behave
My head gets
So confused
Hard to obey

(CHORUS)
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

(BRIDGE)
Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist so touchable
Too good to deny it
Ain't no big deal, it's innocent

(CHORUS)
I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

Na rozprúdenie krvi...American woman- L.Kravitz

22. března 2008 v 17:21 | KriS.
Niečo šialene hottt :-P
American woman, stay away from me
American woman, mama let me be
Don't come hanging around my door
I don't want to see your face no more
I got more important things to do
Than spend my time growin' old with you
Now woman, stay away
American woman, listen what I say

American woman, get away from me
American woman, mama let me be
Don't come knocking around my door
I don't want to see your shadow no more
Colored lights can hypnotize
Sparkle someone else's eyes
Now woman, get away
American woman, listen what I say

American woman, I said get way
American woman, listen what I say
Don't come hanging around my door
Don't want to see your face no more
I don't need your war machines
I don't need your ghetto scenes
Colored lights can hypnotize
Sparkle someone else's eyes
Now woman, get away
American woman, listen what I say
American woman, stay away from me
American woman, mama let me be

I gotta go
I gotta getta away
Think I gotta go
I wanna fly away
I'm gonna leave you woman
I'm gonna leave you woman
I'm gonna leave you woman
I'm gonna leave you woman
Bye bye, bye bye
Bye bye, bye bye
American woman
You're no good for me
I'm no good for you
Looking at you right in the eye
Tell you what I'm gonna do
I'm gonna leave you woman
You know I gotta go
I'm gonna leave you woman
I gotta go
I gotta go

I gotta go
American woman
Yeah
[preklad]
MP3

Christina Aguilera - Reflection (Mulan)

21. března 2008 v 17:04 | KriS.
Trochu ako nejaká Whitney Houston, vedeo je hrozné ale pesnička ujde... Túto pesničku budem považovať asi ako najhoršiu :-D
Look at me
You may think you see
Who I really am
But you'll never know me
Every day
It's as if I play a part
Now I see
If I wear a mask
I can fool the world
But I cannot fool my heart

Chorus:
Who is that girl I see
Staring straight back at me
When will my reflection show
Who I am inside

Verse 2:
I am now
In a world where I
Have to hide my heart
And what I believe in
But somehow
I will show the world
What's inside my heart
And be loved for who I am

Chorus:
Who is that girl I see
Staring straight back at me
When will my reflection
Someone I don't know


Must I pretend that I'm
Someone else
For all time
When will my reflection show
Who I am inside


There's a heart that must be free to fly
That burns with a need to know the reason why


Why must we all conceal
What we think
How we feel
Must there be a secret me
I'm forced to hide
I won't pretend that I'm
Someone else
For all time


When will my reflection show
Who I am inside


When will my reflection show
Who I am inside
[preklad]
MP3

Love love love ft. Buckethead

20. března 2008 v 17:32 | KriS.
Že je to podobné? :-D

Leann Rimes - I need you + Can´t fight the moonlight

14. října 2007 v 16:32 | KriS.
Da-da-da da-da.


Strophe
I don't need a lot of things I can get by with nothing.
But all the blessings life can bring I've always needed something.
But I've got all I want when it comes to loving you.
You're my only reason, you're my only truth.


Refrain
I need you like water, like breath, like rain.
I need you like mercy from heaven's gate.
There's a freedom in your arms that carries me through, I need you.
(Da-da-da da-da, ooh.)


Strophe
You're the hope that moves me to courage again, oh yeah.
You're the love that rescues me when the cold winters rage.
And it's so amazing 'cause that's just how you are.
And I can't turn back now 'cause you've brought me too far.


Refrain
I need you like water, like breath, like rain.
I need you like mercy from heaven's gate.
There's a freedom in your arms that carries me through, I need you.
Oh yes I do.


Refrain
I need you like water, like breath, like rain.
I need you like mercy from heaven's gate.
There's a freedom in your arms that carries me through, I need you.

Coda
(Da-da-da da-da.) Oh yes I do.
(Da-da-da da-da.) I need you.
(Da-da-da da-da,) oh-oh-oh
(da-da-da da-da, da-da-da da-da.)
I need you, oh. (Da-da-da da-da, da-da-da da-da,
I need you, da-da-da da-da.

Van Halen & Sammy Hagar - Where eagles fly

14. října 2007 v 16:15 | KriS.
Keby ste ju chceli, tak icq: 386-405-593
Sunday morning 9 a.m.
I saw fire in the sky
I felt my heart pound in my chest
I heard an eagle cry
Now I'm alive I can breathe the air
Feel the wind, smell the earth in the air
I watch an eagle rise above the trees
Project myself into what he sees
Hey-
Take me away
Come on and fly me away
Take me up so high
Where eagles fly
I oftem dream I sail through the sky
I've always wished I could fly
The simple life of a bird on the wing
Oh Lord, I could sing
Take me away
Come on fly me away
[Eagles Fly lyrics on http://www.metrolyrics.com]

Lift me up so high
Where eagles fly
Oh yeah-
I'm alive, I breathe the air
Wash the earth from my face
I catch a glimpse of another dream
I turn, I look but there's no trace
Take me away
Come on, fly me away
I wanna fly away
Pick me up so high
Where eagles fly
Oh yeah-
Eagles fly, oh, take me away
Eagles fly, oh, take me away
Come on, let's fly away where eales fly
Come on, fly away where eagles fly

Blue - Elements

14. října 2007 v 16:01 | KriS.
Nepodarilo sa mi zohnať link na stiahnutie tohoto songu, tak som si z toho svojpomocne spravila mp3. Keby ste ju niekto chceli, napíšte na no-name-girl@azet.sk
Alice in here wonderland,
her world is big but it's just pretend,
is there a day when we will understand,
this circus we call life

I keep on hearing time and time again,
If we won't listen
then our world will end,
we don't say it just to make amends,
listen through the script of prayers


It's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect we must show


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Would you believe there are better ways,
to justify what the people say,
nothing seems unique these days,
in the circus we call life

I've heard the line that I'm just a man,
nothing changes we must make a stand,
and if that means to fight we can


it's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect must be shown


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life

Azad feat. Adel Tawil - Ich glaub an dich [Prison Break]

23. září 2007 v 18:52 | KriS.
Naj video, čo chodilo na Vive cez leto:) Pesnička k Prison Break-u woooow

Luttennberger Klug - Super Sommer

22. září 2007 v 17:33 | KriS.

Kelly Clarkson-Behind These Hazel Eyes

22. září 2007 v 17:30 | KriS.

Ewa Farna-Zapadlej krám

22. září 2007 v 17:29 | KriS.
 
 

Reklama